maanantai 26. maaliskuuta 2012

Lipton pyramid bag: London Earl Grey Black Tea

Lipton Pyramid tee

Lipton Pyramid Tea sai minut vaihtamaan irtoteestä takaisin pussiteehen. Olen aikaisemmin testaillut näitä useitakin. Minut koukutettiin näihin aikoinaan sillä kampanjalla jolla tarjottiin Lipton-teemuki kahden paketin ostajalle. Se on yksi ainoista keräyskampanjoista joka minun ostokäyttäytymisiini on koskaan vaikuttanut. Olen aikaisemmin blogannut Solid Assam-teestä ja nyt on perinteisen Earl Grey-teen vuoro. Tämä on vain parasta Earl Grey -teetä mitä olen koskaan juonut. Teen maku niin pehmeä, lämmin ja kuitenkin äärimmäisen aromikas. Tällä tuotteella on myös facebook-sivut ja tietenkin olen mukana tykkääjien joukossa :) Tuotteen ainoa huono puoli on sen suhteellisen kallis hinta verrattuna moneen muuhun teehen. Tällä tuotteella luksus on helposti kaikkien tavoitettavissa ja tuote on ostamisen arvoinen. Ylellisyys ulottuu myös laatikon sisäpintaan sillä se on hienosti koristettu sinimustalla pahvilaadulla.

Ostopaikka: Saatavilla yleisesti
Hinta: 2.89 e
Linkki: http://www.lipton.com/fi_fi/Pyramidi-2,201.aspx

5 kommenttia:

  1. Juuri puhuimme tunnilla näistä pyramiditeistä. Opettaja paljasti, että ne suunniteltiin puhtaasti markkinointisyistä, koska teen kulutus on osoittanut selvää laskua ikääntyneempien ihmisten kupsahdellessa tämän maailman rajan toiselle puolelle. Lipton keksi tehdä uudistuksen että ihmiset innostuisivat uudestaan ;) Teoria niiden takana oli se, että niiden läpi vesi pääsee virtaamaan neljästä eri suunnasta ja laajan muotonsa ansiosta pussi paisuu suuremmaksi ja suodattaa enemmän teen makua. Littanoissa pusseissa vesi vain läpäisee pussukan ja teen aromi on kuulemma miedompi ;) Aikamoista bisnesmiesten kikkailua, sanon minä. Ja mikä hintaero! No mutta ei sillä; hyvännäköisiähän nuo pussukat ovat! =)

    VastaaPoista
  2. Joo vaikea sanoa. Jos saan samaa teetä molemmissa muodoissa voisihan sitä testata :)

    VastaaPoista
  3. Jostain syystä en koskaan tykännyt Lipton teestä, tykkään Twinings teestä enemmän :)

    VastaaPoista
  4. Olen itse hurahtanut samaiseen teehen: http://annisuvisuo.blogspot.fi/2013/02/its-tea-time-arvonta.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)